emiliaaronssoon

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Emilia Aronsson - 19 februari 2013 19:41

Idag har jag varit i skolan som vanligt, och sedan åkte jag till stallet för att rida. Vi hade markarbete idag, och det gick faktiskt helt okej! :)

Jag behöver fler Amnesia spel att ladda ner, så det skulle vara bra om ni kunda länka en nedladdningslänk i kommentarsfältet! Helst gratis, och det ska vara läskigt! Länka INTE The Dark Descent, det har jag redan klarat. 

Annars är det fritt fram att kommentera vad ni tycker jag ska blogga om, vad jag ska hissa och dissa osv. :)


Ha det bra så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emilia och jag är fjorton år gammal. På min fritid så rider jag och ibland är jag med mina vänner. Jag sköter om en Nordsvensk på snart fem år som heter Leffe. Ni kommer få läsa om hans och min utveckling inom ridningen osv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Amnesia vs. Slender Man?
 Amnesia
 Slender Man
 Båda.
 Inget av de.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards